Zamknij ten komunikat

Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.

Doradztwo Filmoteka Fotostory Moja Wieś O tym się mówi Postawy Przegląd prasy Powrót do Strony Głównej Biblioteka Poczta Kontakt Forum Atlas Inicjatyw Metoda e-VITA Szukaj
Dostęp, wiedza, zasoby, wykorzystanie, metoda e-VITA
Serwis dla osób prowadzących działalność gospodarczą
Serwis dla wiejskich organizacji społecznych
Serwis dla przyjaciół zwierząt
Dziedzictwo
Kultura, krajobraz, architektura...

Treści z kategorii: PR w organizacjach lokalnych

Co to jest Public Relations - PR?
Jak przygotować ulotkę informacyjną o naszej organizacji, aby była zrozumiała i wzbudzała zainteresowanie
Public Relations w organizacji pozarządowej
Dlaczego program PR jest ważny w firmie i w organizacji?
Zasady komunikacji w PR
Ogólne zasady komunikacji nadawca - odbiorca
Teksty informacyjne i promocyjne
JAK PISAĆ TEKSTY PROMOCYJNE, INFORMACYJNE - CZYLI O TYM, JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRY PLAKAT, ULOTKĘ, SPRAWOZDANIE?
Wizerunek organizacji
Tożsamość i wizerunek organizacji - podstawowe elementy budowania programu skutecznej komunikacji z otoczeniem.
Współpraca z mediami
Zasady współpracy ze środkami masowego przekazu - media relations.
Przygotowanie kampanii PR
PROGRAM I KAMPANIA PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ.
 


Witryna tworzona i redagowana jest przez zespół Fundacji Wspomagania Wsi