Zamknij ten komunikat

Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.

Doradztwo Filmoteka Fotostory Moja Wieś O tym się mówi Postawy Przegląd prasy Powrót do Strony Głównej Biblioteka Poczta Kontakt Forum Atlas Inicjatyw Metoda e-VITA Szukaj
Dostęp, wiedza, zasoby, wykorzystanie, metoda e-VITA
Serwis dla osób prowadzących działalność gospodarczą
Serwis dla wiejskich organizacji społecznych
Serwis dla przyjaciół zwierząt
Dziedzictwo
Kultura, krajobraz, architektura...

Treści z kategorii: Organizacja

Dzięki wyposażonym w odpowiednie oprogramowanie komputerom organizacje społeczne i przedsiębiorstwa mogą działać zdecydowanie sprawniej.
Co to jest Public Relations - PR?
Jak przygotować ulotkę informacyjną o naszej organizacji, aby była zrozumiała i wzbudzała zainteresowanie
Public Relations w organizacji pozarządowej
Dlaczego program PR jest ważny w firmie i w organizacji?
Zasady komunikacji w PR
Ogólne zasady komunikacji nadawca - odbiorca
Portal www.ngo.pl to pozarządowa agencja informacyjna, platforma wiedzy i komunikacji.
Załączona lista instytucji, pomoże w znalezieniu źródeł doradztwa, pomocnych w prowadzeniu organizacji lokalnych.
Internet stanowi bogate źródło publikacji, które mogą być pomocne w działalności organizacji lokalnych.
Teksty informacyjne i promocyjne
JAK PISAĆ TEKSTY PROMOCYJNE, INFORMACYJNE - CZYLI O TYM, JAK PRZYGOTOWAĆ DOBRY PLAKAT, ULOTKĘ, SPRAWOZDANIE?
Wizerunek organizacji
Tożsamość i wizerunek organizacji - podstawowe elementy budowania programu skutecznej komunikacji z otoczeniem.
Poniższe zestawienie zawiera listę instytucji wraz z opisem programów przez nie realizowanych, które niosą pomoc dzieciom z ubogich rodzin.
Współpraca z mediami
Zasady współpracy ze środkami masowego przekazu - media relations.
Przygotowanie kampanii PR
PROGRAM I KAMPANIA PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ.
„Perła Jury” jest tzw. Lokalną Grupą Działania. Powstanie takich grup było celem „Pilotażowego Programu Leader +”, uruchomionego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego pod nazwą „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006”.
Główne zadanie „Leadera+” to mobilizacja i zachęcenie lokalnych środowisk do współdecydowania o przyszłości własnego terenu.
W artykule opisane są pokrótce wszystkie programy sektorowe ze szczegółowym uwzględnieniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Rozwiązywanie problemów lokalnych
Tworzenie koalicji lokalnej jest umiejętnością, którą może posiąść każda organizacja.
Poniższe zestawienie zawiera listę instytucji wraz z opisem programów przez nie realizowanych, które niosą pomoc dzieciom z ubogich rodzin.
Volonteurope 2007.  Dobrzy ludzie. Jest taka przypowieść o...
Organizowanie zbiórek
Aspekty prawne związane z organizowaniem zbiórek


Witryna tworzona i redagowana jest przez zespół Fundacji Wspomagania Wsi